Gratulationer kan börja skickas... nu!

Jag klarade uppkörningen! Wohoo! Om några dagar kommer mitt körkort på posten och innan dess har jag ett papper som bevis på detta stordåd! Jag är verkligen jättenöjd med mig själv nu. Det känns så skönt att ha klarat det!
Det känns som att jag borde fira på något sätt, men jag är så trött idag - jobb, uppkörning och så denna värme! Jag höll på att ugnsbakas på väg hem i bussen. Hu!

Jobbet gick förresten bra och verkar helt okej. Idag började jag klockan 8.00 men imorgon är det 6.30 som gäller, stånk. Kanske kan jag ta bilen? Hihi! Om jag vågar vill säga, jag har ju inte kört själv någon gång än!

Jag ligger förresten nästan en vecka efter i plugget och boken har inte kommit än. Men nu har jag ju ingen teori att plugga på eller uppkörning att tänka på så jag ska väl försöka komma ikapp den här veckan. Kanske har det nu också blivit varmt i vattnet så att man kan bada? Om jag orkar i morgon kanske det blir en promenad med vovven ned till sjön.

Nu ska jag gå och beundra mig själv.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag är sååå stolt över dig! Kram

2009-06-30 @ 08:56:06
URL: http://bodilsminicirkus.blogg.se/
Postat av: Karin

Ah!! Grattis!! Emma hälsar också grattis. Sjitt vad najs!

2009-07-03 @ 12:26:15
URL: http://lingonmoster.blogspot.com
Postat av: Elin

Tack! :D

2009-07-04 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0