Michael Jackson 29/8 1958 - 25/6 2009

En av de största artisterna har gått ur världen. Jag lyssnade väldigt mycket på hans musik när jag var yngre och är fortfarande ett stort fan. Gick just in på Youtube och kollade på videon till Smooth Criminal. Man kan inte annat än förundras och beundra hans stora kreativitet, passion och perfektionism. En stor inspirationkälla, tycker jag, vad man än sysslar med. Kunde han göra allt det där, ja, då måste väl lilla jag också kunna uträtta något med mitt liv. Vet man bara vad man vill göra ska man inte låta något stoppa en, och oftast är man ju sin egen största fiende.

Ett mycket tragiskt livsöde och nog ett, många gånger, mycket slitsamt och hårt liv. Hoppas att han får vila i frid.

http://www.youtube.com/watch?v=ex30DYwQlHU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0