Lite uppdatering

Är fortfarande sjuk, till min stora förtvivlan. Okej att man är lite snuvig, man kanske har ont i halsen och är lite hostig, men jag är så trött hela tiden! Har legat på soffan i princip hela dagen idag och ingen aptit har jag heller. Jag kommer att tyna bort!

Okej, det var nog med självömkan.

Det där jobbet jag var på intervju för i onsdags - jag fick det! Det är också en behovsanställning och det är som varuplockare. Arbetstiderna är 6:30-10:30 vilket ju är super! Eller, ja, tidiga mornar, men hela eftermiddan fri! Dessutom ligger det betydligt närmare än Spånga. Lönen är lite bättre här också och de vill även att man fortsätter att jobba extra i höst vilket jag tycker låter jättebra. Och så ligger det ju inte i Spånga.
Troligen ska jag börja i nästa vecka och läras upp. Spännande! Funkar allt bra och jag trivs tror jag att jag kanske säger upp mig på det andra jobbet. Men jag får se. Inte Spånga!

Tänk, jag som letat så länge efter jobb och så har jag helt plötsligt två anställningar! Visserligen behovsanställningar och det senaste har jag inte ens skrivit kontrakt på än och faktiskt så har jag ju inte ens arbetat än, men ändå! Nej, jag ska inte vara så kaxig förrän jag faktiskt börjar jobba. Men jag hoppas mycket på det här varuplockarjobbet i alla fall (det ligger inte i Spånga!).

Så hoppas jag också på att bli frisk. Snart. Nu.
Hellre nu än snart, men hellre snart än aldrig. Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0