Från uppsats till artikel

Nu till lite glada nyheter. Efter att en till person läst min uppsats får jag fortfarande bara G. Hm, det var ju inte bra. Men det braiga och roliga är att jag, trots det dåliga betyget, fick uppmaningen att skriva om uppsatsen till en artikel på ca: 10 sidor och försöka få den publicerad! Hurra!

Det betyder i och för sig inte att den kommer att bli publicerad. Jag har också insett att jag inte har en aning om hur man skriver en artikel och dessutom vet jag inte vilken sorts tidning som skulle kunna tänkas vara intresserad. Jag är ju trots allt bara en student och de flesta historietidningarna vill nog ha författare med lite mer erfarenhet. Hur som helst är det ett roligt projekt och man kan ju alltid försöka.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Åh vad roligt! Grattis! Kram

2011-12-30 @ 15:40:52
URL: http://klaratempan.blogg.se/
Postat av: Kuben

Najs! Lycka till!! :)

2011-12-31 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0