Mitt namn är i tryck!

Typ i alla fall. Men som wannabe-författare måste man ta till vara på varje händelse som kan ses som ett steg i rätt riktning.

Det finns en tidning som heter Narrative Magazine som jag inte kommer ihåg hur jag fick nys om, men som verkar spännande och som har en del tävlingar och dylikt. Varje vecka har de en så kallad Puzzler Challenge, en sorts miniutmaning/tävling med litteraturanknytning. Jag har tidigare kommit på tredje plats (och erhållit en (1) poäng!) en vecka då utmaningen var att komma på ett nytt namn till en känd bok. Jag kom på Karma till Brott och straff.


Hur som helst. Man kan även komma med förslag på Puzzler Challenges och om ens förslag antas utdelas hela fem (5) poäng till den smarta komma-på-aren! Hör och häpna, den här veckan har de tagit ett förslag som jag har skickat in! "This week’s Puzzler is courtesy of Elin Frykholm" står det efter att utmaningen presenterats. Den som vill kontrollera sanningshalten i detta påstående kan klicka här och sedan förundras över mitt skarpa intellekt och frodiga uppfinningsförmåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0