Att ta itu med saker

Jag insåg precis att jag fortfarande inte plockat undan min sjuarmade ljusstake. Den har stått framme så länge nu att jag inte ens ser den längre. Dock är det fascinerande hur otroligt oföretagsam jag är vad det gäller att plocka undan, städa eller överhuvudtaget göra saker. Och istället för att städa undan den förbaskade prylen sätter jag mig och bloggar om den. Hade idag inte varit idag utan en dag för några dagar sen hade jag även kunnat ta kort på en tom ansiktsvattenflaska som stod jättelänge på handfatet i badrummet, men som jag faktiskt slängde för någon dag sen!

Jag har förresten fler saker som står framme som jag borde plocka undan... Hm, nej, nu är det söndag och då får man vara lat! Vet inte vad jag ska ha för ursäkt imorgon dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0