Provsvar

Jag fick svaren från blodprovet i fredags. Det enda som läkaren skrev är att jag har aningen lågt järnvärde, men det är inte så lågt att man behöver äta tabletter för det. Så det var ju bra! Sen stod det i och för sig nånting i stil med "Nytt prov görs om en och en halv månad". Men eftersom jag inte haft några symtom och känt mig helt frisk i över två veckor borde det väl inte finnas någon anledning att göra nya prover? Troligen var det väl någon maginfektion som helt enkelt tog väldigt lång tid på sig att försvinna.

Om jag inte blivit sjuk igen om en och en halv månad tänker jag strunta i att göra nya prover. Så länge man är frisk ska man ju bara vara nöjd och glad! Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0