Yoga

Idag börjar yogan igen. Det ska bli både jobbigt och skönt. Men mest skönt. Men också jobbigt. Jobbigt är det mest för att det var så länge sen sist. Efter idag tänkte jag dock börja gå på lördagar istället (eller om det var söndagar), men då är det mysore-klass (vilket innebär att man måste kunna ordningen på alla rörelser) och jag tänkte att det nog är bäst att gå en ledd klass först och friska upp minnet.
Yoga är något jag verkligen kan rekommendera till ALLA. Både träning och meditation och man gör i sin egen takt på sin egen nivå.

Apropå träning så var jag ute och sprang i fredags! I 40 minuter var jag och vovven ute och enligt eniro.se sprang vi 5,7 km! Ska försöka bege mig snart och åka skidor igen. Det jobbigt är bara att släpa på skidorna fram till något bra spår. För det får ju inte vara jobbigt att träna.


Stor varg.


Liten varg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0