B-kursen avklarad!

Idag på morgonen hade jag muntlig tenta på sista delkursen i historia B. Alla i min grupp blev godkända, wohoo! Kanske för att jag hade tenta på morgonen och sedan inget speciellt att göra på hela dagen känns det som fredag idag, så jag bestämmer att det är fredag idag. Imorgon börjar en tre dagar lång helg.

Efter tentan åkte jag hem och läste ut följande bok:


A föreslog att jag kunde ha bokrecensioner i bloggen. Det orkar jag inte. Jag kan ge några plus och minus:

+ Otroligt genomarbetad
+ Mycket välskriven
+ Intressanta och engagerande karaktärer
+ Spännande handling!

- Jag var kanske liiite skeptisk mot en grej i handlingen, men det kan jag inte avslöja för det vore en spoiler. Har jag tur så får det sin förklaring i nästa bok och i såna fall försvinner minuset :)

Imorgon åker jag till utlandet. Adjöken adjö!

Kommentarer
Postat av: Kuben

Grattis! Ha så kul!! ;)

2012-01-19 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0