Skåne

Onsdag till lördag var jag, mamsen och papsen i Skåne. Det är så mysigt där! Det har varit lite av en tradition att vi åker dit varje sommar, men förra sommaren blev det inget eftersom de precis separerat och vi precis skaffat hund. I år blev jag dock sugen på att åka dit igen så vi bokade in oss tre nätter på ett vandrarhem där nere. Precis innan vi skulle åka började jag dock ångra mig. Jag kom nämligen på att jag förra gången vi var i Skåne tänkte: Aldrig mer semester med föräldrarna! Detta hade jag dock förträngt. Hur som helst åkte vi och det blev, som sagt, riktigt mysigt. Jag tror att tre nätter var lagom, vi hann inte gå varandra på nerverna.

Jag badade i havets stora vågor och det var jättehärligt! Superbra väder hade vi också.

Och ingen Skåne-resa utan en tripp till Ystad:


Här ska jag bo när jag blir stor:


Eller här:


Men den senare faller nog på att jag inte skulle orka städa.

Att komma hem igen efter en mysig semester-resa kan ibland kännas ganska tomt, men jag blev jätteglad av att få se min vovve igen som bott hos min syster!
Snart är det dock helt slut på semestrandet. Jag jobbade fyra dagar den här veckan och ska jobba tre HELdagar nästa vecka! Hua! Dessutom är det upprop till Estetikprogrammet på torsdag.

Bäst att jag börjar vila upp mig redan nu!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Varför har aldrig jag fått följa med? Aldrig ens fått frågan... suck. Jag vill också vara med i familjen... Kram

2009-09-13 @ 16:03:59
URL: http://niagaras.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet faktiskt inte... Tänkte aldrig så långt. Men du brukar ju alltid vara så upptagen så det kanske var därför vi inte tänkte på dig.

Men om vi åker någon mer gång ska vi såklart fråga dig!

2009-09-16 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0