10.01.22

Åtta sidor avklarade! Wei!
Nej, nu är det ju lite löjligt. Hädanefter får jag bara meddela då jag skrivit ytterligare fem sidor, så att det blir 10, 15, 20 osv. Annars känns det ju lite fjösigt. Och om ni undrar varför jag inte hunnit längre så kan jag meddela att jag fortfarande ligger efter i skrivschemat.

Har haft mer undervisning den här veckan än vad jag haft sen jag slutade gymnasiet! Phew! Däremot har vi inte haft så mycket att läsa. Men historia verkar himla kul. Dock var det någon som tog mitt kompendium, hmpf! Jag är ganska säker på att någon måste tagit det för det försvann under ett seminarium (medan vi möblerade om klassrummet) och jag kunde inte hitta det efter seminariets slut. Förhoppningsvis var det bara någon som råkade få med sig mitt. Skrev på kurswebben vad som hänt och upplyste om att mitt kompendium är fyllt med rosa markeringar så förhoppningsvis får jag tillbaka det. Men jag blev lite sur i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0