Gnäll

Känner mig ganska deppig just nu. Ibland känns allting bara skit, hur man än försöker peppa sig. Men äsch, jag orkar inte ens beklaga mig här på bloggen. Det är bara gnäll, gnäll, gnäll.

Jag vill ha en fin vinterkappa som finns på MQ. Den kostar 850 kronor och då är det ändå halva priset! Det har jag inte råd med. Men jag vet hur fin jag skulle tycka att jag var om jag hade den kappan. Suck.

Imorgon ska jag (och vännen M-L och eventuellt vännen E) börja på ett extrajobb! Det handlar i och för sig om att ringa folk vilket jag starkt ogillar, men lite extra pengar skulle inte sitta helt fel. Det skulle sitta helt rätt.
Morgondagen börjar dock med föreläsning och seminarium. Vi har inte fått några läsanvisningar men jag tänkte ändå vara lite duktig och börja läsa lite i kompendiet. Det är typ det enda inplanerade jag har idag (förutom att skriva såklart!), men ändå känns allt bara tungt och pissigt.

Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0