Ett nytt försök!

Detta är ett nytt försök att komma igång och blogga. Vi får se hur länge det håller.
Jag kan säga så här: Det är svårt att få tid att skriva när man pluggar 125 %. Men det handlar ju bara om att ta sig tid, eller hur? ;)
Detta är den fina skrivbok som jag börjat skriva min nya bok i:
Den är ännu vackrare i verkligheten! Jag skriver så där bara vad som faller mig in, jag har en historia hyfsat klar för mig, men har börjat plita ner lite bakgrund. Det fina i kråksången är att jag skriver. Jag skriver faktiskt! Och för hand! I en av alla mina fina skrivböcker som står orörda i hyllan för att jag tycker att de är för fina att befläckas med ord - i alla fall ord som inte leder någonstans, vilket är min största farhåga vad gäller skrivandet. Jag är alltid så rädd att jag ska börja skriva något i en skrivbok och sedan tröttna eller komma på att det inte var något bra. Och då skulle det kännas som att jag förstört skrivboken.
Hur som helst. Jag skriver och det är helt förbehållslöst och kravfritt. Det känns så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0