17.1.2012

Idag skickade jag min lilla essä till Expressen och Aftonbladet. Kanske lite hybris. Funderade på att skicka den till Mitt i också, men för det första hatar jag Mitt i för att det är den sämsta tidningen någonsin och för det andra kan jag inte dra mig till minnes att jag någonsin har sett den typen av text i tidningen. Inte för att jag läser den. Den hamnar direkt på hallgolvet under mina stövlar.

Nu så här ett par timmar efter att jag skickade iväg texten känns det nästan lite pinsamt. Skulle min artikel platsa liksom? Jag vet egentligen inte hur man skriver för tidningar och dessutom skriver jag om ett ämne som troligtvis andra kan mycket mer om.

Är det inte märkligt hur självförtroendet kan ändras så snabbt, bara på samma dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0