Jobb, jobb, jobb

Förra veckan jobbade jag varje dag! Puh! Jag känner hur pengarna strömmar in...
I fredags kväll ringde de och frågade om jag inte kunde jobba hela nästa vecka också! Måndagen hade jag redan inbokad och jag sade ja till de andra dagarna - utom tisdagen. Nån gång måste jag ju iväg till Vårdcentalen och ta de där förbaskade proverna! Så det blir på tisdag. Nu har jag i och för sig inte haft några symptom på drygt en vecka, men jag känner ändå att det kan vara tryggt att kolla i alla fall.
Lite vånda har jag ändå, för senast jag tog blodprov (för flera år sen) kräktes jag och svimmade nästan. Men det ska nog gå bra! Förhoppningsvis... Mamsen har lovat att fixa frukost åt mig efteråt så det blir mysigt. Hon bor precis i närheten av Vårdcentralen så det blir inte så långt att gå.
Hon har förresten planerat in en massa saker som vi ska göra nu när hon har semester! Håhåjaja! Jag som trodde att semestrar var till för att... semestra? Men det blir nog bra med det där. En dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sjitt vad bra det går för dig! Roligt. Du kommer ju bli fett rik!

2009-07-14 @ 18:13:23
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0