Jobb!

Först händer typ ingenting på fem månader och så plötsligt händer allting på en gång... Jag har fått jobb! Visserligen en behovsanställning, men ändå! Det är genom bemanningsföretaget jag var på intervju för idag. Jag hade väl aldrig trott att de skulle erbjuda mig jobb så fort, om ens alls!
Jobbet är som packarbetare och är (tyvärr) ändå borta i Spånga. Imorgon ska jag dit och läras upp och om det inte dyker upp några otrevliga överaskningar kommer jag sen att bli uppringd när de behöver mig. Arbetskläder har jag fått också och känner mig jätteproffsig.

Efter intervjun och kontraktskrivandet var jag på dagis och hjälpte till. Nu har vi (jag och vovven Pinto) kommit hem och vi är båda trötta. Pinto sover och jag känner mig lite hängig. Halsen är svullen och huvudet tungt, men jag hoppas att det inte blir värre till i morgon i alla fall.

Sen i helgen blir det till att hårdplugga körkortsteorin så att jag kan få köra upp någon gång! Och skriva lite måste jag ju också göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0