Kontrakt och bokjakt

Imorgon ska jag skriva kontrakt! Jag hoppas också att det blir en upplärningsdag snart så att jag kan börja så fort som möjligt. Har redan fått reda på sju dagar då de vet att de behöver extrahjälp, men det vore ju roligt om det blev några fler dagar också.

I övrigt är jag på jakt efter en bok till min sommarkurs. Det finns i princip ingenstans! Eller jo, på amazon.com för 88 dollar. Det tänker jag inte betala.
Hittade den dock på Bokia, men fem dagar efter att jag beställt den och fått bekräftelse meddelar de mig att den inte finns. Men vad bra att det stod det på hemsidan då! Nu tror jag dock att jag hittat den på cdon.com, tyvärr kan det dock dröja upp till två veckor innan jag får den. Suck och stön.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh! Men det är ju jättebra att du redan fått sju dagar! Hoppas på mer. Men du får nog betalt när du blir upplärd också, och det är ju bra.



Men åå sådär höll det på med en bok vi skulle ha också, vi (jag och Emma) beställde den från två olika ställen där det sedan visade sig att den inte fanns, och när vi fick det svaret från en av dem skulle vi typ få boken två dagar innan tentan om vi beställde från sista stället där den fanns och då tyckte vi inte att det var värt det. Men jag klarade tentan ändå!

2009-06-23 @ 15:12:22
URL: http://lingonmoster.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, vad bra då! Det verkar vara fler som har problem med att hitta boken har jag sett på forumet, så jag hoppas att de är lite snälla mot oss. Men förhoppningsvis får jag den tillslut från cdon i alla fall. Den kostade typ 300 kr och så såg jag att den nya upplagan (som inte kommit än) ska kosta 1089 kr! Vart är världen på väg?

2009-06-24 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0