Körkortsteorin avklarad!

Jag måste erkänna att jag var ganska nervös inför provet. Å andra sidan kände jag att det här borde jag klara, eftersom jag ändå pluggat ganska mycket. Och jag klarade det! Endast två fel också! (På två ganska dumma frågor, måste jag tillägga).

Håhå, jaja, det är som jag länge har anat: jag är helt enkelt bäst! Hihi!

Nu är det bara uppkörningen på måndag som ska klaras av. Den är jag faktiskt mer nervös inför. Det känns mycket troligare att jag kommer att göra misstag, troligen på grund av nervositet. Sen har jag också fått för mig att det är ovanligt att klara det på första försöket. Hm... Jag får helt enkelt göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0