Wiiie!

Redan på måndag ska jag börja jobba! Läskigt! Tisdagen ska jag också jobba och sen är nästa inplanerade pass den 13 juli, om jag inte minns fel. Spännande! Hoppas det blir kul, eller åtminstone inte alltför tråkigt/jobbigt.

På måndag har jag ju uppkörningen också, men den är inte förrän på eftermiddan så jag hinner dit med god marginal. Och på fredag skriver jag teorin! Hu! Jag hoppas att jag klarar det!

Sen har jag en inlämningsgrej till kursen som ska in på fredag. Hua! Jag har börjat på den i alla fall så det är bra.

Men min bok då, hur går det med den? Det går inte, kan jag berätta. Jag har alldeles för mycket annat i tankarna, mest teoriplugget då. Men när den är över ska jag börja med skrivandet mer ordentligt. Nu ska jag dock göra ett körkortstest. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0