12.1.2010

Man får väl helt enkelt acceptera att vissa dagar är det mycket och då har man helt enkelt inte tid eller ork att skriva. Det här är alltså mitt sätt att erkänna att jag ligger efter ännu mer än sist. Men nu ska jag skriva en kvart innan jag börjar laga middag. Tänkte nog göra pommes frites så då kanske jag hinner med att skriva lite medan de står i ugnen.

Igår fick jag reda på att jag kommit in på Historia A! Ingen mer Estetik! Det vill säga, ingen mer estetik efter föreläsningen i morgon plus ett PM på 3-5 sidor som ska in på måndag. Men det fixar jag. Allt känns ganska tungt nu, men förhoppningsvis gillar jag historian bättre än estetiken och får lite förnyad kraft.

Men nu har jag inte tid att blogga mer. Herregud, jag har ju en bok att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0