Historia

Nu har jag haft den första föreläsningen och det första seminariet i Historia A. Det var ganska mycket information allmänt om kursen och så, men det verkar i alla fall jättekul! MEN! Jag hamnade i en seminariegrupp med tre killar! Ih! Okej, nu är jag jättefånig, men de verkade så intelligenta och så kommer jag där och är alldeles ointelligent. Menmen. Jag kanske kan suga åt mig lite intelligens från dem :P
Läraren vi har i introduktionskursen verkar också jättebra. Inte så mycket har vi att läsa heller, men det gäller bara intro-kursen. Sedan blir det värre, men det är rätt skönt med en mjukstart.

Ska snart iväg nu på intro på jobbet. Får se vad de säger. Som jag nu förstått det är det både telefonister och kontorsarbetare de söker så med lite tur kanske jag slipper telefonen. Bäst att sätta lite fart dock. Jag är alltid ute i sista stund!


Kommentarer
Postat av: M-L

Hoho, tänk att vi kom i tid iaf och tänk att du har skrivit hela tre inlägg sedan sist. Heja dej! ^^

2010-01-19 @ 21:35:51
Postat av: Karin

Meh hallå, tre killar!! Letade inte du efter pojkvän? Är de snygga??

Kul att du börjat blogga igen så man får veta lite vad som händer. Ser fram emot att få provläsa i boken om man får...? Hur gick det med jobbet då, ska du telefonterrorisera folk?

2010-01-25 @ 20:07:56
URL: http://lingonmoster.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, jo jag letar fortfarande efter pojkvän. Hur går det med min blinddejt egentligen?

Vågar inte uttala mig om deras utseende på internet, men de är inte fula i alla fall :)

Uhuhu! Provläsa? Hm, kanske... Om ett tag.

Jag valde att kontrisera på jobbet istället. Tar hand om brev som kommit i retur.

2010-01-26 @ 15:11:49
Postat av: Karin

Det går inte så bra, eller jag vet iofs inte om Erik gjort något ytterligare, men det är svårt att fixa något från Västerås...

Låter som en mycket trevligare syssla att returera brev än att ringa stackars okända människor och tränga sig på!

Ett tag...? Nåväl, jag får väl nöja mig med det.

2010-01-28 @ 15:59:17
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0