Dissad

Nu har både DN och SvD dissat min excellenta essä/artikel/vad det nu är. De var i alla fall snabba på att svara! Båda sa att de inte hade plats för den vilket väl är ett snällt sätt att säga: "Vi tyckte din artikel sög koskit". Jag siktade i och för sig högt då jag skickade den till de typ två största dagtidningarna i Sverige, men man ska satsa högt, tycker jag! I helgen kanske jag skickar den till någon mer tidning, men idag är det fredag och jag orkar inte ta itu med det.

Ibland undrar jag om jag inte skulle ta och plugga journalistik. Bara för att bevisa att jag kan skriva.

Världen är full av röster som vill höras. Hur ska jag få min att höras?

Kommentarer
Postat av: Kuben

Kör på! Ge inte upp! Du skriver bra! :)

2012-01-13 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0