Ge mig en kamera... Nu!

Åh, alla andra bloggar har så snygga bilder! Det vill jag också ha! Men så länge jag bara har min mobilkamera blir det inget med den saken. Jag funderar också på att ändra tillbaka till vit bakgrund på bloggen. Det känns renare och dessutom gör sig bilder bättre mot vit bakgrund, tycker jag. Fast så länge jag inte har någon bra kamera kanske det inte spelar någon roll.

Jag har påbörjat mitt nästa litterära projekt! (Jag älskar ordet projekt!) Jag har någon sorts handling typ klar för mig och jag håller på att anteckna om alla karaktärer. Det är ganska mödosamt, men nyttigt och användbart.


Den här bilden tog mig typ arton år att fixa. Man kan i alla fall säga att tanken var fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0