Trött

ÅhåhåHÅ! Jag orkar inte plugga mer! Vår lärare kastade om i schemat så att vi helt plötsligt måste läsa typ 200 sidor till imorgon! Jag som pluggade stenhårt förra veckan och trodde att jag skulle kunna ta det lugnt den här veckan. Menmen, det är ju lika för alla så jag ska väl inte klaga.

Dock vet jag inte om jag vill plugga nästa termin också, inte för att jag vet vad jag skulle göra annars. Det jag helst vill bli är ju författare. Drömmen är att kunna leva på det jag skriver, råda över min egen tid, ha P vid min sida och varje dag få försvinna in i min egen lilla värld. Lycka till!

Annars vore det ju kul att vara egen företagare, som så många andra vill. Men jag vet inte vad jag skulle företaga med heller. Egentligen vill jag nog bara lata mig hela dagarna.

Och vara kreativ, såklart!


Det lata 80-talisten i mig har talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0