Magsjuk

De tre senaste dagarna har jag varit magsjuk; i princip inte kunnat äta någonting och varit konstant trött i hela kroppen. Nu börjar det kännas lite bättre, vågade mig till och med på att äta en liten portion gröt till middag, och jag hoppas att det går över snart.
Detta har också inneburit att jag känt mig tvungen att ringa och tacka nej till tidningssäljarjobbet. Tror inte att jag hinner bli så pass bra i tid och magsjuka är ju inte direkt något man vill chansa med. Tråkigt, men det var nog ändå bäst att jag sa nej.

Sen har jag ju också känt mig halvt värdelös de här dagarna eftersom jag inte orkat göra någonting. Inga sökta jobb, inget körkortsplugg och inget skrivande. Jag har inte ens orkat gå ut med Pinto så pappa har fått göra det och idag var hon på dagis. Imorgon hoppas jag dock att jag är lite piggare så att hon kan få stanna hemma.

Återkommer då jag mår bättre!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå, här har du skrivit massor i värsta boggen, och så får man inte ens adressen förrän nu! Känner mig lite illa behandlad, lite sorgsen i själen. Apuh, det är så synd om mig. Ack. Ve.

Tråkigt med magsjuka, men kul att du fått gå på så många intervjuer i alla fall!

Och en liten protest bara: blogg.se? Är inte det sämst? Eller har det några dolda kvalitéer som jag helt enkelt har missat?

2009-06-09 @ 23:19:54
URL: http://lingonmoster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0